Veelgestelde vragen

Betalen

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen is eenvoudig: voeg een artikel toe aan je winkelmand en klik vervolgens op "Afrekenen". Je hoeft geen account aan te maken, maar als je dat wel doet, kun je bij toekomstige aankopen sneller bestellen. Vul de verzend- en betalingsgegevens in en kies een betaalmethode. Controleer de bestelling en lees de algemene voorwaarden voordat je de bestelling plaatst. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je hiervan ook een bericht.

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden afhankelijk van de grootte verzonden als pakket of brievenbuspakket. Kleine bestellingen versturen we meestal als brievenbuspakket.

In Nederland en Belgie worden bestellingen met een orderwaarde van meer dan €10 worden gratis verzonden. Bij bestellingen met een orderwaarde lager dan €10 wordt €5,50 in rekening gebracht.

* Prijzen zijn inclusief BTW.

Overige landen

Wij kunnen naar bijna alle landen verzenden. De verzendkosten hiervan zijn op aanvraag. Stuur een mail naar info@internetkabel.nl met daarin welke artikelen, aantallen en het afleveradres. Je ontvangt daarna van ons een vrijblijvende offerte.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Hierdoor ontvangt u uw bestelling doorgaans de volgende dag.

Als je meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons uiterste best om deze gezamenlijk te bezorgen. De levertijd van de volledige bestelling wordt dan bepaald door het artikel met de langste levertijd. Indien dit tot een vertraging leidt, brengen wij je hiervan uiteraard op de hoogte.

Ik heb een bestelling geplaatst in het weekend, wanneer wordt deze verzonden?

Wanneer je je bestelling in het weekend plaatst, wordt deze op maandag verzonden. Doorgaans ontvang je je bestelling dan de volgende dinsdag, tenzij er zich onvoorziene omstandigheden voordoen, zoals vertragingen bij de bezorgdienst of uitzonderlijk drukke periodes. Hierdoor kan het zijn dat je pakket een dag later aankomt. Als je vragen hebt over je levering, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie.

Retourneren

Wat is de retourtermijn?

Als particuliere klant kun je tot 100 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe meld ik een retour aan?

Als particuliere klant kun je je retour aanmelden via onze klantenservice. Zodra je retour is goedgekeurd kan je de retourzending naar ons opsturen.

Verstuur de zending naar het volgende adres:

Mybuqo
Darwinstraat 9e
6718 XR Ede
Nederland

Kan ik een artikel ook ruilen?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Voor de snelste afhandeling bestel je het gewenste artikel en maak je voor de onjuiste een retour aan.

Verzenden en bezorgen

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp, we zullen je zo snel mogelijk helpen!
Wij zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9:00 - 17:00

WhatsApp met ons